fbpx

REGULAMIN SPRZEDAŻY USŁUG

  1. Definicje
  1. Pojęcia użyte w niniejszym regulaminie oznaczają:
  1. Sprzedawca/Usługodawca – Level Up Maja Karwath z siedzibą przy ul. 1 Maja 149/7 w Opolu, NIP 9910481449, adres poczty elektronicznej: maja@angielskikursy.pl, telefon +48 799285204.
  2. Punkt sprzedaży – miejsce sprzedaży online, w tym w szczególności sklep online pod adresem www.angielskikursy.pl. 
  3. Usługa/i – oferowana przez Sprzedawcę Usługa lub Usługi, szczegółowo opisane w niniejszym  Regulaminie, będące przedmiotem Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  4. Konsument – osoba fizyczna dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta  – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  6. Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę.
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin.
  8. Treści Użytkownika (zwane dalej także “Treści”) – wszelkie informacje, materiały, dane, lub inne treści przesyłane lub publikowane przez Klientów za pośrednictwem Sklepu, w szczególności takie jak tekst (opinia, komentarz), obrazy, filmy, pliki dźwiękowe, pliki graficzne (np. zdjęcia na koncie Klienta).
  9. Umowa – umowa o wykonanie Usługi zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Punktu Sprzedaży. 
  10. Dzień roboczy – dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  1. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy Regulamin określa sposób i zasady zawarcia Umowy. Sprzedawca świadczy następującą Usługę, szczegółowo opisaną w dalszych punktach Regulaminu: lekcje angielskiego online.
  2. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Usług za pośrednictwem Punktu Sprzedaży, tj. sklepu internetowego pod adresem www.angielskikursy.pl.
  3. Miejscem świadczenia Usług jest Polska.
  4. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą drogą pisemną, elektronicznie lub telefonicznie (dane kontaktowe jak w punkcie 1.1.1 Regulaminu), przy czym zamówienia składają zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 4. niniejszego Regulaminu. Sprzedawca umożliwia także kontakt przez kanały społecznościowe takie jak profil na Facebooku @lvlup.english.now, profil na Instagramie @maja.levelup oraz Whatsapp pod nr telefonu +48 799285204. Sprzedawca odpowiada na wysłane zapytania od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00
  5. Sprzedawca oświadcza, że wszystkie opinie o Usługach ujawnione na stronach Punktu Sprzedaży  a także opinie opublikowane przez Sprzedawcę w social mediach pochodzą wyłącznie od Klientów, którzy zakupili Usługę. Opinie od Klientów pozyskujemy poprzez wysyłanie zapytań do Klientów z prośbą o wystawienie opinii na temat zakupionej Usługi.
  6. Do korzystania z Punktu Sprzedaży, niezbędne jest spełnienie minimalnych wymagań technicznych, takich jak:
  1. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne połączone z siecią internet
  2. przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox, Internet Explorer, Opera, Google Chrome, Safari, Microsoft Edge  – zaktualizowane do najnowszych wersji
  3. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)
  4. włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript
  1. W razie niespełnienia przez Klienta wymogów technicznych wymienionych w punkcie 2.6. Regulaminu, Sprzedawca zastrzega, że może to mieć negatywny wpływ na jakość komunikacji wykorzystującej środki porozumiewania się na odległość.
  2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, dobrymi obyczajami oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu. Jest on zobowiązany w szczególności do:
  1. powstrzymywania się od jakiejkolwiek aktywności, która mogłaby wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Sklepu, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Sklepu lub jej elementy techniczne,
  2. niedostarczania i nieprzekazywania Treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym w szczególności treści obraźliwych lub wulgarnych, nawołujących do przemocy lub innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
  3. korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w Sklepie wyłącznie dla własnego użytku osobistego, 
  4. korzystania ze Sklepu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy,
  5. przestrzegania praw własności intelektualnych oraz praw własności przemysłowej przysługujących Sprzedawcy lub podmiotom trzecim,
  6. niezamieszczania Treści niezgodnych z tematyką Sklepu lub nie powielania Treści już opublikowanych,
  7. nierozsyłania i nieumieszczania w ramach Sklepu niezamówionej informacji handlowej (spam), w szczególności poprzez nieumieszczanie linków, czy treści promujących inne lub konkurencyjne serwisy internetowe,
  8. niepublikowania jakichkolwiek Treści okazujących brak szacunku lub dyskryminujących, w szczególności ze względu na płeć, rasę, przynależność etniczną, religię, wyznanie, seksualność, status społeczny a także Treści pochwalających lub wspierających takie poglądy.
  9. niezamieszczania jakichkolwiek Treści związanych z obietnicami dodatkowych zarobków, inwestycjami lub programami zapewniającymi korzyści finansowe lub wolność finansową, lub jakichkolwiek innych Treści dotyczących pieniędzy, które mogą prowadzić na wyłudzeń, nadużyć finansowych lub oszustw.
     
  1. W przypadku naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, w szczególności poprzez naruszenie postanowień punktu 2.8. Regulaminu, Sprzedawca może pozbawić Klienta prawa do korzystania ze Sklepu, jak również może ograniczyć dostęp do jego/jej części lub całości, ze skutkiem natychmiastowym. W przypadku naruszenie Regulaminu w zakresie Treści Użytkownika Sprzedawca ma prawo usunąć taką Treść zgodnie z postanowieniami punktu 12 i 13 niniejszego Regulaminu. Dodatkowo, Sprzedawca zawiadomi właściwe organy władzy lub służby publicznej w przypadku powzięcia informacji o popełnieniu lub możliwości popełnienia przestępstwa w związku z publikacją Treści Użytkownika przez Klienta oraz będzie współpracować z tymi organami zgodnie z postanowieniami rozporządzenia DSA.
  1. Usługi elektroniczne
  1. Usługodawca świadczy drogą elektroniczną bezpłatne i dobrowolne usługi polegające na przeglądaniu informacji zamieszczonych w Punkcie Sprzedaży, udostępnianiu formularza umożliwiającego złożenie zamówienia na Usługi, korzystania z formularza kontaktowego, a także założenia konta i usługi newslettera. 
  2. Usługa formularza zamówienia polega na umożliwieniu Klientom składania zamówień na Usługi oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Punktu Sprzedaży, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie 4. Regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu bezpośrednio po złożeniu zamówienia. 
  3. Usługa newslettera udostępnia możliwość zapisania się na newsletter poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola na stronie internetowej Sklepu. Jest ona świadczona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient, w każdej chwili i bez podania przyczyny, ma możliwość rezygnacji z otrzymywania newslettera poprzez kliknięcie linku anulującego subskrybcję w treści otrzymywanych maili.
  4. Usługa formularza kontaktowego polega na wysłaniu wiadomości do Sprzedawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronach Punktu Sprzedaży. Rezygnacja z powyższej usługi możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
  5. Usługa konta polega na umożliwieniu założenia konta w Punkcie Sprzedaży, a następnie na jego utrzymywaniu. Świadczona jest ona nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Na koncie przechowywane są dane Klienta oraz historia złożonych przez niego zamówień. Na koncie Klient ma dostęp do materiałów i notatek z lekcji. Klient loguje się do konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz przesłanego po dokonaniu zakupu hasła, wygenerowanego automatycznie przez system. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, usunąć swoje konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy drogą pisemną, lub za pośrednictwem e-mail. Jeśli funkcjonalność Sklepu to umożliwia i Klient zdecyduje się przesłać jakiekolwiek dodatkowe informacje lub grafiki, które nie są niezbędne do posiadania konta w Sklepie, wtedy będę one traktowane jako Treści Użytkownika i stosować się będzie do nich zapisy punktu 14 i 15 Regulaminu.
  6. Usługa udostępniania Treści Użytkownika polega na umożliwieniu użytkownikom publikowania Treści w Sklepie, zgodnie z zasadami określonymi w punkcie 14 i 15 Regulaminu. Usługa ta jest świadczona bezpłatnie i ma charakter jednorazowy, kończąc się natychmiast po każdej pojedynczej publikacji Treści przez Klienta. 
  7. Usługi wskazane w punkcie 3.1. świadczone są przez Usługodawcę 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Usługodawca dokłada wszelkich starań, by świadczone usługi były na najwyższym poziomie, jednakże nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia dostępności Sklepu, w szczególności w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji, przeglądu, konieczności modernizacji, czy rozbudowy Sklepu.
  8. Usługodawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w dostawie usług elektronicznych, w tym przerwy w funkcjonowaniu Punktu Sprzedaży  spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Punktu Sprzedaży z infrastrukturą techniczną Klienta. 
  9. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe podane w punkcie 1.1.1. Regulaminu. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z usługami świadczonymi drogą elektroniczną przez Usługodawcę. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w terminie 14 dni.
  1. Składanie zamówień
  1. Zakres i szczegółowe informacje na temat konkretnej Usługi każdorazowo są wskazane w opisie Usługi dostępnej w Punkcie Sprzedaży.
  2. Klient może dokonać zakupu Usługi poprzez złożenie zamówienia w Punkcie Sprzedaży. Klient składa zamówienie po podaniu niezbędnych danych osobowych umożliwiających realizację zamówienia.
  3. W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”. Niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca prześle Klientowi e-mail potwierdzający przyjęcie zamówienia.
  4. Do zawarcie Umowy dochodzi z momentem przesłania przez Sprzedawcę e-maila potwierdzającego przyjęcie zamówienia, o którym mowa w punkcie 4.3. Regulaminu.
  1. Realizacja Usługi – postanowienia ogólne
  1. Realizacja Usługi odbywa się standardowo w terminie 14 dni roboczych od momentu opłacenia Zamówienia, chyba że podczas Składania Zamówienia, w opisie Usługi lub w indywidualnych ustaleniach pomiędzy stronami Sprzedawca określi inny termin. Czas realizacji Usługi może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy. W przypadku, gdy realizacja Usługi nie jest możliwa w wyżej wskazanym terminie lub w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, wówczas Sprzedawca niezwłocznie zawiadomi o tym Klienta oraz wskaże nowy, przybliżony termin realizacji Usługi. Jeżeli nowy termin nie zostanie zaakceptowany przez Klienta, może on odstąpić od Umowy bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
  2. Szczegółowy opis, zakres i czas trwania konkretnych Usług jest określony w jej opisie na Stronie Usługodawcy. Warunki techniczne jakie musi spełniać komputer lub inne urządzenie Klienta niezbędne do korzystania z konkretnej Usługi, wskazane są każdorazowo w opisie danej Usługi.  
  3. Klientowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie, z ważnych powodów. Brak podania lub udokumentowania powodu wypowiedzenia skutkować będzie uznaniem wypowiedzenia za dokonane bez ważnego powodu. 
  4. W sytuacji wypowiedzenia Umowy przez Klienta bez ważnego powodu Sprzedawcy przysługuje odszkodowanie tytułem naprawienia szkody wynikłej z wypowiedzenia w wysokości opłaty za Usługę będącej przedmiotem Umowy. Na poczet odszkodowania Sprzedawca zaliczy dotychczas wpłaconą przez Klienta kwotę Usługi. Zasady rozliczeń związane z wypowiedzeniem Umowy z ważnych powodów zostały uregulowane w Regulaminie w kolejnych punktach.
  5. Wypowiedzenie Umowy odbywa się poprzez przesłanie Sprzedawcy wiadomości email na adres mailowy maja@angielskikursy.pl.
  6. Jeśli Klient jest uprawniony do zwrotu zapłaconej ceny Usługi (lub jakiejkolwiek jej części), zwrot pieniędzy wraz z odpowiednim dokumentem księgowym Klient otrzyma niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty złożenia przez niego wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy. 
  1. Szczególne postanowienia dot. Usługi Lekcji
  1. Sprzedawca świadczy Lekcje angielskiego online z zakresu gramatyki angielskiej, słownictwa, wymowy oraz praktyki mówienia, zwane dalej “Lekcje”.
  2. Aby skorzystać z Lekcji należy wybrać pakiet lekcji oraz go opłacić.
  3. Maksymalny czas na realizację pakietu lekcji przez Klienta to 60 dni kalendarzowych, licząc od daty pierwszej zrealizowanej Lekcji.
  4. W przypadku, w którym Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie będzie mógł brać udziału w Lekcji i wypowie Umowę lub od niej odstąpi, Sprzedawca zwróci wpłaconą przez Klienta cenę Lekcji z zastrzeżeniem pkt 8.4. niniejszego Regulaminu.   
  5. Sprzedawca umożliwia zapisanie się na Lekcję na maksymalnie 24 godziny przed datą Lekcji. Dlatego w przypadku, w którym Klient, o którym mowa w ustępie powyżej, zrezygnuje z Lekcji (na jakiejkolwiek podstawie) w terminie krótszym niż do godz. 18:00 dnia poprzedzającego termin Lekcji, Sprzedawca nie zwraca uiszczonej przez Klienta ceny Lekcji. Stanowi to zapłatę za zarezerwowany termin przez Klienta i brak możliwości przyjęcia przez Sprzedawcę innego Klienta w tym terminie, w wyniku zbyt późnego odwołania Lekcji. 
  6. W przypadku braku uczestnictwa w Lekcji bez uprzedniego złożenia wypowiedzenia lub odstąpienia od Umowy w zakresie Lekcji, uiszczona cena nie podlega zwrotowi.
  7. W przypadku wypowiedzenia Umowy w zakresie Lekcji stosuje się takie same warunki zwrotu zapłaconej ceny jak przy odstąpieniu od Umowy w zakresie Lekcji.

  1. Cena
  1. Cena Usługi określona jest przez Sprzedawcę przed zawarciem Umowy w opisie Usługi. Podana jest w złotych polskich i uwzględnia podatek od towarów i usług (cena brutto).
  2. Zamówienia złożone w Punkcie Sprzedaży mogą być opłacone:
  1. z góry – płatne bezpośrednio na konto bankowe Sprzedawcy za pośrednictwem systemu PayU (przelew elektroniczny lub płatność kartą płatniczą: Visa, Mastercard, Maestro) 
  1. Sprzedawca uprawniony jest do anulowania zamówienia w razie niedokonania przez Klienta pełnej płatności w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania przez Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia (dot. płatności tradycyjnym przelewem bankowym). Anulowanie zamówienia oznacza, że Sprzedawca jest zwolniony z obowiązku jego realizacji.
  2. Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego PayU. Usługi te świadczy PayU z siedzibą przy ul. ul. Grunwaldzka 186 w Poznaniu.
  3. Na każde zamówienie wystawiany jest paragon. Dostarczany jest on drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie składania zamówienia. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie (udostępnianie) paragonu w formie elektronicznej. 
  4. Na życzenie Klienta na zamówienie wystawiana jest faktura. Jeżeli Klient chce otrzymać fakturę za zamówienie, powinien zaznaczyć tę opcję przy składaniu zamówienia. Faktura dostarczana jest drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w procesie składania zamówienia. Akceptacja Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę na przesyłanie (udostępnianie) faktur w formie elektronicznej. Wskazanie przez Klienta danych do wystawienia faktury w postaci numeru NIP oraz firmy jednoosobowej działalności gospodarczej oznacza wyrażenie woli zawarcia Umowy jako przedsiębiorca.
  5. Sprzedawca nie korzysta z algorytmu, który dostosowuje ceny w oparciu o zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
  1. Prawo do odstąpienia od Umowy
  1. Klient, będący Konsumentem a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta, ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy rozpoczyna się od momentu jej zawarcia. 
  2. Jeżeli Usługa nie została jeszcze w pełni wykonana i Klient, będący Konsumentem a także Przedsiębiorca na prawach konsumenta, wykonuje prawo odstąpienia od Umowy po uprzednim zgłoszeniu żądania rozpoczęcia świadczenia Usług przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od Umowy zgodnie z art. 35 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, na zasadach opisanych w Regulaminie dla każdej z Usług (szczególne postanowienia dot. Usług). 
  3. Uprawnienie do odstąpienia od Umowy nie ma zastosowania do podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, w tym działalność zawodową, które w ramach tej działalności i na jej potrzeby dokonują zakupu Usługi.
  4. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta realizuje prawo odstąpienia od Umowy poprzez wysłanie stosownego oświadczenia w dowolnej formie w tym między innymi na adres e-mail Sprzedawcy. Sprzedawca udostępnia wzór odstąpienia od Umowy na ostatniej stronie niniejszego Regulaminu.
  5. Sprzedawca niezwłocznie przesyła potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na adres e-mail wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia. W przypadku odstąpienia od Umowy, umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić sobie to, co na jej podstawie wzajemnie świadczyły.
  6. Zwrot zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez użyte w pierwotnej transakcji.
  1. Reklamacje Usług
  1. Sprzedawca w okresie dwóch lat od wykonania Usługi ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady Usługi, na podstawie art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego w związku z art. 638. 
  2. Reklamację wadliwej Usługi można złożyć w dowolnej formie, na dane kontaktowe Sprzedawcy podane w punkcie 1.1.1. Regulaminu. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności następujące dane: imię i nazwisko Klienta, adres, datę złożenia Zamówienia lub wykonania Usługi, przedmiot i przyczynę reklamacji, numer konta bankowego i dane kontaktowe. 
  3. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni liczonych od dnia następnego od otrzymania przez Sprzedawcę informacji o reklamacji. Klient zostanie powiadomiony o rozstrzygnięciu zgłoszonej reklamacji na adres e-mail wskazany przez niego w trakcie składania zamówienia.
  1. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

 i dochodzenia roszczeń

  1. Sprzedawca informuje, iż Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show.
  2. Platforma ODR to platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym, która stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień oraz w sprawie sporu między nim, a Sprzedawcą, między innymi zwracając się do powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich) a także zwracając się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu. Informacje dla Konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, w tym informacje o podmiotach uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów (w szczególności Rzecznicy Konsumentów lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej) dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (uokik.gov.pl).
  1. Bezpieczeństwo Danych Osobowych
  1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Sprzedawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w Polityce Prywatności. 
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji Umowy. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
  3. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji zamówień przez Sprzedawcę zostały opisane w Polityce Prywatności, która znajduje się na stronie https://angielskikursy.pl/polityka-prywatnosci/
  1. Publikacja, moderacja Treści Użytkownika oraz postępowanie odwoławcze
  1. Sprzedawca udostępnia możliwość publikacji Treści Użytkownika na stronach Sklepu lub w ramach funkcjonalności systemu teleinformatycznego Sklepu. Sprzedawca nie ma obowiązku akceptacji Treści przed ich publikacją przez Klienta, jednak zastrzega sobie prawo ich niezaplanowanych moderacji i podejmowania odpowiednich działań zgodnie z Regulaminem i obowiązującym prawem.
  2. Publikacja Treści Użytkownika odbywa się zgodnie z zasadami opisanymi w Regulaminie. Zabrania się publikacji Treści, które są niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności Aktu o Usługach Cyfrowych oraz niezgodne z punktem 2.8 niniejszego Regulaminu. 
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do moderacji Treści Użytkownika w celu eliminacji materiałów naruszających prawo lub Regulamin. Podczas moderacji Treści Sprzedawca dba o ochronę prywatności Klientów oraz przestrzega przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. W przypadku wykrycia Treści niezgodnych z prawem lub Regulaminem, Sprzedawca ma prawo usunąć taką Treść.
  4. Sprzedawca zapewnia przejrzystość działań moderacyjnych, informując Klienta, którego Treść została usunięta o zasadach moderacji oraz przyczynach usunięcia Treści. Sprzedawca wskazuje na konkretne elementy, które zostały wzięte pod uwagę przy podejmowaniu decyzji. Elementy te mogą obejmować, ale nie ograniczają się do, naruszenia Regulaminu, niezgodności z prawem lub dobrymi obyczajami oraz inne istotne czynniki mające wpływ na decyzję moderacyjną, które zostaną opisane w uzasadnieniu. Decyzje dotyczące moderacji będą oparte na obiektywnych kryteriach, uwzględniających zgodność z przepisami prawa lub Regulaminu. 
  5. Klient, którego Treść została usunięta, lub osoba trzecia zgłaszająca Treść zgodnie z postanowieniami punktu 15. Regulaminu ma prawo do złożenia odwołania od decyzji. Odwołanie może zostać złożone w dowolnej formie na dane adresowe Sprzedawcy wskazane w punkcie 1.1.1. Regulaminu i powinno zawierać dane osobowe i kontaktowego a także szczegółowe uzasadnienie, dlaczego w opinii Klienta decyzja Sprzedawcy jest nieuzasadniona i powinna zostać zmieniona.
  6. Sprzedawca potwierdza otrzymanie odwołania na adres email wskazany przez składającego odwołanie. Sprzedawca rozpatruje odwołanie w terminie 14 dni od jego otrzymania. Sprzedawca zapewnia, że odwołania dotyczące Treści Użytkownika nie będą rozpatrywane w sposób zautomatyzowany. Weryfikacja zasadności odwołania będzie przeprowadzana przez Sprzedawcę lub odpowiednio przeszkolony personel Sprzedawcy, zapewniając indywidualne podejście do każdego przypadku. 
  7. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia odwołania Sprzedawca niezwłocznie. tj nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od rozpatrzenia odwołania przywraca usuniętą Treść.
  8. Sprzedawca zaznacza, że Treści Użytkownika mogą zostać usunięte w związku ze zgłoszeniem osoby trzeciej. W takiej sytuacji autorowi usuniętej w ten sposób Treści przysługuje odwołanie na zasadach opisanych w punkcie 15. Regulaminu.
  1. Zgłaszanie nielegalnych lub niezgodnych z Regulaminem Treści przez osoby trzecie
  1. Osoby trzecie mają prawo zgłaszać Treści zamieszczone w Sklepie, które w ich opinii są niezgodne z Regulaminem lub obowiązującym prawem, w szczególności rozporządzeniem o usługach cyfrowych (DSA).
  2. Zgłoszenia można dokonać w dowolnej formie, np poprzez przesłanie go na dane adresowe Sprzedawcy zamieszczone w punkcie 1.1.1 Regulaminu lub przy pomocy dedykowanego formularza zgłaszania nielegalnych treści dostępnym w stopce Sklepu. Zgłaszający podaje swoje dane kontaktowe (imię i nazwisko) oraz adres email, chyba że zgłoszenie dotyczy informacji objętych Dyrektywą 2011/93/UE w sprawie zwalczania niegodziwego traktowania w celach seksualnych i wykorzystywania seksualnego dzieci oraz pornografii dziecięcej,
  3. W zgłoszeniu powinny być zawarte szczegółowe informacje dotyczące zgłaszanych Treści, wskazanie lokalizacji zgłaszanych Treści w Sklepie, umożliwiające ich identyfikację (w tym adresu URL, pod którym znajduje się zgłaszana Treść) oraz uzasadnienie, dlaczego zgłaszający uważa je za niezgodne z prawem lub Regulaminem. Dodatkowo, zgłaszający jest zobowiązany złożyć oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne, zgodnie z art 16 ust. 2 lit. d rozporządzenia o usługach cyfrowych (DSA).
  4. Sprzedawca potwierdza otrzymanie zgłoszenia na adres email wskazany w zgłoszeniu i jeśli to konieczne wzywa do uzupełnienia braków lub przesłania dodatkowych dokumentów potwierdzających prawdziwość twierdzeń zgłaszającego. Nieuzupełnienie braków brak przesłania dodatkowych dokumentów w terminie 7 dni od wezwania skutkuje nierozpatrzeniem zgłoszenia.
  5. Zgłoszenia będą rozpatrywane w oparciu o obiektywne kryteria, uwzględniające zgodność z przepisami prawa oraz Regulaminu. Dodatkowo, nie będą one rozpatrywane w sposób zautomatyzowany – weryfikacja zasadności odwołania będzie przeprowadzana przez Sprzedawcę lub odpowiednio przeszkolony personel Sprzedawcy, zapewniając indywidualne podejście do każdego przypadku.
  6. Prawidłowo przesłane zgłoszenie Sprzedawca rozpatruje w terminie 14 dni od jego otrzymania i informuje o decyzji na wskazany adres email. W przypadku negatywnego rozpatrzenia zgłoszenia, zgłaszającemu Treść przysługuje odwołanie od decyzji na zasadach opisanych w punkcie 14.5 i 14.6 Regulaminu.
  7. W przypadku pozytywnie rozpatrzonego zgłoszenia Sprzedawca usunie zgłoszoną Treść niezwłocznie, tj. nie później niż w ciągu 3 dni i powiadomi autora Treści o jej usunięciu. Autorowi Treści przysługiwać będzie odwołanie na zasadach opisanych  w punkcie 14.5 i 14.6 Regulaminu. W przypadku zmiany decyzji dot. zgłoszenia będącej wynikiem odwołania autora Treści, Sprzedawca poinformuje o tym (wraz z uzasadnieniem) zgłaszającego Treść na wskazany przez niego adres email. Zgłaszający treść ma prawo złożyć od tej decyzji odwołanie na zasadach opisanych w punkcie w punkcie 12.5 i 12.6 Regulaminu. 
  1. Postanowienia końcowe
  1. Umowy zawierane są w języku polskim.
  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany lub aktualizacji niniejszego Regulaminu z ważnych powodów, przez które rozumie się: 
  1. zmiana przepisów prawa; 
  2. dostosowanie treści Regulaminu do orzeczeń organów władzy państwowej lub europejskiej;
  3. aktualizacja danych identyfikujących Sprzedawcę, w tym danych rejestrowych lub teleadresowych;
  4. zmiany sposobów płatności i dostaw; 
  5. zmiana zakresu, sposobów lub warunków świadczenia przez Sprzedawcę usług elektronicznych w postaci wprowadzenia nowych, zmianę lub wycofanie dotychczasowych funkcjonalności lub usług dostępnych za pośrednictwem Sklepu, w tym zmiany technologiczne oraz techniczne;
  6. zmiany biznesowe; 
  7. konieczność zmian redakcyjnych takich jak sprostowanie omyłek pisarskich, niejasności lub błędów;
  8. przeciwdziałanie nadużyciom. 
  1. Sprzedawca informuje Klientów o zmianie Regulaminu z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem poprzez umieszczenie nowego brzmienia regulaminu na stronie Sklepu oraz odpowiedniej informacji o zmianie za pośrednictwem poczty elektronicznej. 
  2. W przypadku zawarcia na podstawie Regulaminu umów o charakterze ciągłym zmieniony regulamin wiąże Klienta, jeżeli został on prawidłowo powiadomiony o wprowadzonych zmianach, a Klient nie wypowiedział zawartej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.  Do Umów Sprzedaży zawartych przed dniem wejścia w życie nowego brzmienia Regulaminu, zastosowanie ma ówcześnie obowiązujący Regulamin. 
  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza Kodeksu cywilnego, Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 
  4. Regulamin w aktualnym brzmieniu obowiązuje od 22.08.2024r.

Regulamin legalnie zakupiony ze strony kancelarii Peace & Law. Kopiowanie regulaminu narusza prawa autorskiego jego autorki. Potrzebujesz regulaminu? Sprawdź ofertę na peaceandlaw.pl/sklep

WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Przykładowe OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

…………………………………………                                            

…………………………………………

…………………………………………

(imię, nazwisko i adres konsumenta lub przedsiębiorcy na prawach konsumenta)

Niniejszym oświadczam, że zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) odstępuję od umowy o świadczenie usługi konsultacji.

Data zawarcia umowy (data potwierdzenia daty konsultacji):……………………………………….

Shopping Cart
Scroll to Top